MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 6 December 2012

Peminat bekas kaca


Sabtu lepas bawa mak lea jalan-jalan area Shah Alam.Selepas memborong di JAKEL lea bawa mak ke Plaza Alam Sentral.Misi utama nak ke Romantika. Sampai-sampai sana, mak dah nak beli macam-macam.Tapi tak jugak macam-macam yang dia beli.Dia Cuma beli bekas-bekas kaca yang boleh kita letak biskut tu. Rupanya mak lea ada pengumpul benda-benda sebegitu.Sebab hari tu dia dah beli juga dekat Carrefour, dekat MAIDIN pun dia ada beli.Ni dekat romantika pun dia ada beli. Tapi bila lea tengok balik bekas-bekas kaca yang dia beli memang cantik. Nanti bila ada masa lea ambil gambar.



2 comments:

  1. rambang mata tau bila tengok bekas yg cantik2 ni

    ReplyDelete
  2. munna pun suka tgk balang2 kaca yg berbagai2 rupa

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.