MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 6 November 2012

Segar-segar belaka


Lea kalau balik ke Lundu, Sarawak. lea suka ke pasar sayurnya.Macam-macam yang ada dan segar segar belaka. Yang lea buat merah tu, lea tak ingat namanya.Asam mbang ataupun macang.Tapi ianya sedap dibuat sambal.Pergh....mau bertambah kalau makan dengan nasi panas. Seronok kan kalau duduk dekat kampung.Semua sayur segar-segar.Kalau pucuk paku tu memang betul betul pucuklah.Kalau kat sini bukan pucuk dah memang paku yang dijual. Kalau diberi pilihan memang suka duduk di kampung. Tapi dah cari rezekinya di Putrajaya ni, nak buat macam mana kan?

1 ulasan:

  1. murahnyer!!!
    tuh bukan buah bacang ke??hu3..
    aritu pi swak seronok tgk pasar dia..
    apa pon, kpg mmg seronokkan??smua segar..pucuk paku nak mkn pegi petik sendri..

    samalah kite keje putrajaya

    makneng follow sini
    jemputla follow makneng

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.