MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 7 November 2012

Sebulan dah berlalu


Assalammualaikum semua.

ADLI dah sebulan hari ni.Sekejap betul masa berlalu.Ingat lagi sebulan lepas sebelum ADLI dilahirkan.Kelam kabut lea dan suami mencari barang keperluannya dan pos ke Kuching. Mak dekat Kuching pun ada jugak beli sikit-sikit barang keperluannya.

Menunggu saat kelahirannya lea yang rasa berdebar-debar.Serba tak kena dibuatnnya.Suami pun sama.Kalau outstation asyik tanya dah lahir ke? Ahad , 7 Oktober 2012 berakhirlah penantian kami semua.

Kini, walaupun lea tidak melahirkannya, rasa kasih dan sayang padanya sangat kuat.Terasa rindu selalu padanya. Hanya gambar yang adik mms kan yang menjadi penawar kerinduan.Bila berkesempatan video call je cara nak melepaskan rindu.Tak sabar rasanya nak balik ke Kuching Jumaat ni.Nak peluk cium dia.Geram nengok pipi dia tu.Dah bam bam dah sekarang. 


9 ulasan:

  1. Bila Lea nak bawa Adli balik ke sini? :)

    BalasPadam
  2. baru nak tanya soalan sama.. lepas tu siapa yg jaga?

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak lea akan jaga untui 2-3 bulan.lepas tu akan hantar kat kakak ipar. dekat ngan rumah.

      Padam
  3. kanak2 baya tu memang geram .. bila dah 4-5 tahun nanti geram sebab lain pulak .. hehe

    BalasPadam
  4. Semoga kasih sayang berkekalan dan semoga Adli membesar menjadi anak yang cemerlang.

    BalasPadam
  5. bertambah bam bam dan comel Adli ye....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.