MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 29 November 2012

Dah tak cukup tido

Adli yang susah nak ditidurkan sekarang

Adli sekarang dah mula dah tak tidur malam. Lea dah jadi tak cukup tidur dibuatnya. Dia mula sedar jam 1 pagi.Dah tu 2.30 pagi. Sedar lagi jam 4 pagi sampailah lea nak pergi kerja.Dia tak menangis pun.Cuma merengek je nak susu.Dah tu nak main-main dengan dia.Bercakap dengan dia. Tu yang terpikir tu, sekarang mak ada lagi dekat rumah.Oklah kan. Lea bersiap ada mak boleh layan dia.Kalau mak dah balik Kuching mahu kelam kabut jugak lea di waktu pagi.Insyaallah boleh kot.....

2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.