MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 17 Oktober 2012

Pilihanku selamanya


Sekarang, trend tudung dah macam-macam-Setiap hari ada saja fesyen terbaru yang keluar.Tapi bagi lea tudung bawal tetap menajdi pilihan lea.Sebab trendnya tidak akan berubah.Sama je setiap masa.Yang mungkin berubah mungkin corak  sulamannya.Tapi kualiti kain tetap terjaga.

 Dua minggu lepas memborong tudung bawal di Jalan TAR. Bila dah beli banyak bolehlah dapat harga murah.Murah dari budget yang diperuntukan.Beli setahun sekali. Tahun depan boleh tambah lagi. Ni pun suami yang belanja.

Lagi satu sebab lea suka tudung bawal.Sebab suami lea dah menyuarakan rasa di hati yang lea lebih suka melihat lea memakai tudung bawal. Sebab apa?Tak taulah pulak lea. …….


3 ulasan:

  1. Suami dan anak2 kakcik tak berapa suka tengok kakcik pakai tudung segera tu - macam 'bibik' kata merka... :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Suami saya pun cakap benda yang sama kakchik.. hehehe

      Padam
  2. saya suka juga tapi bab menggosoknya aduhai...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.