MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 11 Oktober 2012

Nak terbang malam ni...

Alhamdulillah.Pagi ni sangat indah sekali selepas hujan yang sangat-sangat lebat semalam. Malam ni lea akan balik ke kampung halaman di Kuching.Alhamdulillah. Tak sabar rasanya nak berjumpa dengan buah hati lea. Setelah lama menunggu akhirnya DIA makbulkan jugak doa lea dan suami.Alhamdulillah.Syukur kepadaMu YA ALLAH.

Sekarang lea dah macam dilamun cinta kembali. Bila tengok gambar sidia lea senyum sendiri sampai ke telianga. Bila melihatnya melalui Video Call terasa diri disana.Rasa nak peluk peluk nak cium cium didia. Begitu sekali kan.

Masa 4 hari di Kuching nanti akan lea habiskan masa sebaiknya dengan hanya bersama sidia. Masa yang ada akan digunakan sebaiknya..................

Tak sabar rasa nak balik. .....

Gambar syok sendiri pagi ni



3 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.