MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 17 Oktober 2012

Berlari-lari dan berjalan-jalan


Ahad…7 Oktober 2012.Suami ajak lea jogging dekat Taman Seri Empangan , Putrajaya.Bagi yang tak tau, taman ni berdepan dengan PICC. Bukan berlari sebenarnya.Lebih kepada berjalan. Satu pusingan tu lebih kurang 30 minit.Jadinya nak patah balik dalam sejam jugaklah. Berpeluh peluh jugaklah.

Lepas jogging , pergi dekat PICC sebab nak lihat pemandangan Putrajaya dari PICC.Tapi tak jadi sebab terima panggilan yang ditunggu-tunggu dari Kuching.Alhamdulillah.7.10.2012 adalah hari paling menggembirakan lea.Alhamdulillah. 



4 ulasan:

  1. lea, nak tanya maaf ye... anak tu mmg tinggal dengan mak lagi ke? kalau nak ambil esok takde masalah ke? saje tanya cuma risau bebudak kecik ni kang kalau tukar2 pengasuh payah sikit..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena dokumen dia semua lengkap baru saya boleh bawak dia ke semenanjung

      Padam
  2. Saya baru sekali jer dapat lalu kat area situ.... Cantik, kan?

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.