MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 25 September 2012

Bila idea datang mencurah-curah...

Tengah-tengah buat kerja......Nak masak nilah...Nak masak tulah...Macam-macam. Lastnya dok fikir sesuatu yang simple dan senang dibuat.Jadinya, menu lea malam semalam kobis masak lemak putih, ikan sepat goreng, cencaluk dimakan bersama timun.Berselera betul lea makan.

Ide nak memasak ni tak boleh nak dijangka.Ada masa banyak betul ideanya.Ada masa takde  langsung.Tu yang kadang-kadang dok tiru menu kawan-kawan di pejabat.Nasib baik rumah jauh-jauh. Memasak pun sama kan?Tak payah nak ikut resepi sangat.Kadang-kadang main campak-campak je masak pun sedap jugak. 

Yang pentingnya sebelum masak niat kena betul, ikhlas dan masak dengan penuh kasih sayang.Insyaallah sedaplah jadinya.






1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.