MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 6 Ogos 2012

Bubus pedas


Gambar di atas ambil dari facebook adik.Bubur pedas kegemaran kami sekeluarga di bulan puasa.Air tangan mak mesti sedap kan. Suami pun sejak kahwin dengan lea , bubur pedas ni dah menjadi kesukaan dia jugak. Bubur pedas ni lagi sedap bila ditambah dengan kulit lembu. Memang lainlah rasanya. Lagipun macam-macam bahan yang mak masukkan dan menjadikan bubur pedas ni lagi sedap. Yang menjadikannya lebih istimewa rempahnya adalah buatan mak sendiri. Susah nak buat rempahnya...

2 ulasan:

  1. nyaman nya....lamak dh sik mkn bubur pedas..mun di srwk bubur pedas lah glemer oo

    BalasPadam
  2. bunyik nye macam pelik tp kalo sedap mesti la best kan...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.