MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 19 Jun 2012

Buah biji di luar...

Jumaat lepas lea dan suami balik ke Teluk Intan. Melawat mak mertua.Bila di kampung mesti ke rumah akak ipar yang duduk berdekatan. Sampai di rumah akak ipar lea jadi jakun sekejap.Pertama kali sebenarnya nengok buah gajus di pokok. Jakun betul kan. Siap ambik gambar banyak-banyak pulak tu. Sampaikan biras akak ipar cakap buat apa ambik gambar gajus tu banyak-banyak.Lea jawab untuk simpanan dan kenangan.Memang  inilah pertama kali nengok buah gajus di pokoknya. Korang mesti dah pernah tengok kan?





3 ulasan:

  1. dya tak pernah tgk lgi pkok gajus dan buah gajus kt pkok.huhuhu

    BalasPadam
  2. hurmmm mula2 dulu akk ingatkan jambu golok dik ekkee ;)
    gajus kan .. macam x caya buah gajus nie gajusnya diluar ;)

    BalasPadam
  3. cantik buah gajus ni. dolu2 selalu juga cari buah ni kat pokok.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.