MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Wednesday, 30 May 2012

S.E.J.U.K

Sejuk sangatlah dekat opis hari ni.Tak larat betul rasanya.Dah tu nak ke tandas je.Tu yang tak tahan tu.Dahlah perjalanan nak ke tandas tu rasa jauh benar.Nasib baik boleh kontrol lagi. Hahahaha. Dan sudah semestinya bila sejuk ni mata ni rasa nak tido je....Bahaya betul....Tapi kalau dapat tido syokkan? Tak sabar nak tunggu 4.30 petang.Nak balik.Boleh tido....Ooooppppsss.Nak kena masak dulu ni...Apa menu petang ni ye?Nak kena memikio lagi menu ni.....
Dekat sini pun sejuk jugak.

4 comments:

  1. haha..jauh na jamban ya..nasib bait pat tahan..kmk mun part sejok2 tok kin kuat mkn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh yumida.kenak guna access kad gik ya

      Delete
  2. untung kan opis rasa sejuk. cam mek kat opis tok...panas arr. aircond kedak xda rasa :(

    ReplyDelete
  3. sejuk gilak zie.sik tahan kamek

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.