MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 25 Mei 2012

Salam Jumaat semua..........

Salam Jumaat dan selamat pagi semua. Sejuk betul pagi ni kan. Yelah...sebab hujan kan? Rasa malas betul nak bangun bila dah berselimut pagi tadi.Bila mengenangkan kewajipan kita padaNya , automatik bangun dari katil. Tapi dalam kereta tadi dok menguap je kerjanya.Yelah tido jam 1 semalam.Ambik adik dekat LCCT jam 10 lebih.Dah tu bawak dia g makan.Balik dalam 12 lebih jugak. Aho aho buat tu ini jam 1 jugak tidonya. 

Hari ni harap taklah menguap sebab dekat opis lagi sejuk dengan aircondnya.Tak larat kalau dok menguap je.Nak landing takde tempat.Mau tersengguk sengguk dibuatnya.Harap taklah.Biar bertenaga hari ni. Boleh lea??? Yeeeee YAKIN BOLEH.....

dah berapa kali menguap ni????????

2 ulasan:

  1. makan gula batu hacks kak..x ngantok..mulut rasa mint2 bernmgat jak....mun kmk gia la..sambil bekal myk kapak k engkah dahi, idong, perut

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.