MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 19 Mei 2012

Cerita pagi tadi...

Hari ni bangun awal pagi. Selepas menunaikan yang wajib, basuh kain dan buat sarapan pagi. Hari ni buat maggie goreng je. Tapi yang hairannya tengah dok menggoreng maggie , dok terbayang-bayang laksam. Adui rasa dimulut-mulut dah laksam tu. Jadinya bila suami dah siap mandi dok kelip-kelip mata depan suami. Dok manja-manja kucing dengan suami.Suami dah tengok semacam je. Hahahahaa.


Suami: Nak apa ni....?


Lea: Abang, leh tolong ayang tak?


Suami: Tolong apa?


Lea: Tolong belikan laksam. Teringin sangatlah...


Suami:Dah tau nak makan laksam naper goreng maggie?


Lea: Tadi tak rasa nak makan. Tengah goreng maggieboleh  terbayang lak laksam.


Suami:Macam-macam...


Lea: Janganlah marah. Boleh ye?


Suami: Yelah...Abang beli..Sapa tak sayang bini.....sanggup berkorban apa saja.


Hahahaa..Ayat terakhir tu buat lea tergelak. Ada je jawapannya.Itulah En.Sham. Tu yang kadang-kadang bila teringin tu pendamkan dulu.Tak nak susahkan dia sebenarnya.Dia kalau cakap tengah malam pun dia keluar mencari.Dah kalah orang mengidam dah...Adui....


3 ulasan:

  1. untung la. ehehe. dah dapat laksam tek :P

    BalasPadam
  2. nyaman laksam eh..kamek dolok masa diam kat ganu, hampir tiap2 malam makan laksam, sb hampir tiap2 hari makan, lepas 3 bln, alu sik lalu agik nak makan dah..hahaha...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.