MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 1 April 2012

Murah benar rasanya......

Sampai di Kuala Terengganu jam 5.30 pagi. Nak ke tempat kursus rasanya awal lagi.Jadi duduk dulu dekat stesen bas. Dalam jam 7 baru ambil teksi gerak ke tempat kursus. Pakcik teksi tanya dah makan ke belum. Dan sudah semestinya belum makan kan. Lapar perut ni hanya Tuhan yang tahu.Jadinya pakcik teksi tu bawka ke sebuah kedai makan dekat Kuala Terengganu . Tak ingat nama kedai tu tapi yang lea ingat terletak di Kampung Batu 6. Banyak pilihan makanan yang ada. Banyak betul cuma kita perlu pilih sahaja. Harganya sangatlah murah untuk 3 orang makan.RM 7 sahaja.Kalau dekat opis minum pagi je RM 4.50 seorang.Rasanya sedap dan sangat berbaloi dengan harganya.\



5 ulasan:

  1. Batu 6 ni tak jauh dengan sekolah lama akak kat Wakaf Tembesu tu..

    BalasPadam
  2. kt Batu 6 ader kedai tudung Desa Murni!

    BalasPadam
  3. salam awak...jauh nye gi kursus...kt bt 6..su suka cari kuih2 kt psr situ..mmg ada yg best..hehe.

    **salam kenal dan sy pun dh follow awak...semoga silaturrahim yg terjalin akan berkekalan hendaknya...insyaallah..

    BalasPadam
  4. Yang best bila kursus, ialah dapat kawan baru, dapat ilmu dan makan sedap. hehehe

    BalasPadam
  5. salam perkenalan..datang follow sini juga..murah la bfast rm 7 jer..maybe tngok tempat makan jugak la kan..pengalam sy makan kat terengganu agak mahal..tp sy Terengganu..hihi..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.