MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 2 April 2012

Laksam kaw punya......


Tengahari ni leh teringin lak nak makan laksam . Kalau leh dapat macam yang di atas yang lea makan kat Kuala Terengganu baru-baru ni. Sedapnya.......Pekat, likat dan secukup rasa. Rasanya pasar malam , malam esok ada kot jual laksam.

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. fav.saya tu kak chiktapi takle makan banyak sangat.cepat muak

      Padam
  2. Kalau yg mcm dalam gambar tu saya pun nak.

    Yg pasar malam punya ada mcm tu tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. entahlah yb.yang dekat pasar malam selalunya kuah cair je

      Padam
  3. cam nyaman jak...sine da jual ya kt kuching hoooo..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sik mek tauk ko. sik pernah mek nangga ada di jual.tapi mun bulan posa ada di jual dikem baru 8

      Padam

Terima kasih atas komen anda.