MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 2 April 2012

Laksam kaw punya......


Tengahari ni leh teringin lak nak makan laksam . Kalau leh dapat macam yang di atas yang lea makan kat Kuala Terengganu baru-baru ni. Sedapnya.......Pekat, likat dan secukup rasa. Rasanya pasar malam , malam esok ada kot jual laksam.

6 comments:

  1. Kegemaran kakcik juga tu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fav.saya tu kak chiktapi takle makan banyak sangat.cepat muak

      Delete
  2. Kalau yg mcm dalam gambar tu saya pun nak.

    Yg pasar malam punya ada mcm tu tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah yb.yang dekat pasar malam selalunya kuah cair je

      Delete
  3. cam nyaman jak...sine da jual ya kt kuching hoooo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sik mek tauk ko. sik pernah mek nangga ada di jual.tapi mun bulan posa ada di jual dikem baru 8

      Delete

Terima kasih atas komen anda.