MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 10 April 2012

Adaptasi Novel

Terlalu banyak sekarang filem atau telemovie adaptasi dari novel tempatan. Lea memang layan jugaklah cerita-cerita ni. Tapi bila dah tengok ceritanya teringin pulak nak baca novelnya. Macam cerita Gemersik Rindu ni memang dah lama main pun kat TV3.Dah habis pun tapi baru nak baca novelnya. Tu pun adik yang belikan untuk lea masa lea balik ke Kuching hari tu. Rasanya baca novel lagi feel kot. Hahahaha. Boleh bayangkan Ayu Raudah dan Aqasha lagi tu.Dasyat betul.




Yang terbaru KASIH UNTUK EMELDA. Yang ni lea baca dulu sebelum ceritanya habis dekat TV. Dah tau jalan ceritanya macam mana. Kesudahannya macam mana. Kalau skip tengok ceritanya dekat TV tak rasa apa pun. Tak kisah...Dah tau jalan ceritanya macam mana.





1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.