MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 6 Mac 2012

Lama dah nak tengok ikan jerung....

Kalau bukan pak , mak , adik dan adik ipar Niza datang ke KL memang lea tak jejak kaki ke AQUARIA KLCC. Dah lama nak masuk tapi ntahlah.Macam tak sempat je rasa.Dah orang ajak masuk, lea dan suami on jelah. Bayaran masuk bagi dewasa ialah RM35. Dah lama nak masuk sini sebab nak tengok jerung je sebenarnya.Tercapai jugak. Syoklah berjalan dalam terowong akuarium besar tu. Kalau boleh nak je ngulang musing dalam tu. Ralit lea nengok ikan-ikan dalam tu.Rasa satu ketenangan.






2 ulasan:

  1. hari tu turun KL... ingatkan nak ke Aquaria ni... tapi ntah mcmnan tak jumpalah Lea...padahal KLCC dah sampai dah

    BalasPadam
  2. Kakcik belum pernah masuk ke situ. :(

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.