MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 6 Mac 2012

Hello...hello...

Sabtu lepas temankan suami ke tempat kesukaan dia. Kat Jalan Pasar. Dok beli benda ni. Idaklah lea tau namanya apa.Macam walkie talkie  je rasanya. Suami beli dua set sekali.Kawan-kawannya kirim sekali. Mereka plan nak beli semua senang kalau apa-apa berlaku di kawasan rukun tetangga senang mereka bertindak dan memantau kawasan. Tu yang lea cakap kat suami belilah sekali untuk ayang.Senang sikit, kalau dah tengah malam kalau tak balik jugak boleh panggil suruh balik. Kalau barang dapur dah habis boleh bagi tahu je suruh beli. Suami pulak boleh jawab...tak boleh...susah nanti. Bukan kami yang memantau, kami yang dipantau oleh bini masing-masing. Rasanya lea patut ajak geng isteri-isteri semua beli benda ni kan. Senang sikit..... Jimat bil telefon.....






ISTERI YANG SETIA MENEMANI MEREDAH JALAN PASAR


1 ulasan:

  1. walky talky :) best main ya..kat opis mek ada..suka main time bos xda..kekeke *_*

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.