MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 15 Mac 2012

Di past..past.... sakit hati dibuatnya....

Lea sebagai kakitangan kerajaan yang kerja dengan kerajaan pun susah nak menghubungi salah sebuah jabatan kerajaan ni. Sakit hati betul. Dahlah telefon 5-6 kali asyik bila disambungkan terus putus. Dah dapat cakap pegawai berkenaan boleh sambung ke lain tanpa cakap apa-apa pun. Lastnya bila lea cakap dengan salah seorang pegawai ni, lea cakap, saya dah letih dah puan call ofis ni. Saya disambung ke sana-sini tanpa saya mendapat jawapan yang sepatutnya saya dapat. Akhirnya dia yang layan lea ditelefon dan memberitahu akan menelefon kemudian.Dan tak sampai pun 10 minit dia telah menelefon semua dan memberitahu tahu jawapan yang lea nak. Kan senang kalau macam tu. Ni tak, terus past line phone ke sana sini. 

Apalah salahnya kalau tak boleh jawab pada masa berkenaan bagi tahulah.


Saya semak dulu, saya akan telefon kemudian.Boleh saya dapatkan no puan?

Saya akan maklum pegawai berkenaan kerana pegawai berkenaan ada kerja diluar.

Pegawai berkenaan takda.Puan telefon no ni  03- - - - - samb.--. Puan boleh cakap dengan pegawai berkenaan.

1 ulasan:

  1. remeh kak hooo..kmk pn penah berhadapan ngn situasi ya..ok lg mun makei no. opis..mun pakei hp dirik mpun...alu keting2 jak kredit abis...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.