MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 17 Mac 2012

Bila teringin nak makan ...

Bila teringin sangat nak makan pulut kuning, lea beli saja kat pasar malam.Tak kira pasar malam rabu, jumaat ataupun ahad.Mesti akak yang jual tu ada. Pulut kuning memang fav.lea dari dulu lagi.Kadang-kadang tu makan dengan ayam goreng pun sedap. Dengan akak tu kadang-kadang lea beli ayam goreng dan kadang-kadang rendang ayam. Pulutnya sedap. Bukan tak nak buat tapi buat tak sesedap akak ni buat.Dan lagi satu kalau buat, sebab lea sorang yang makan , mcm tak berbaloi nak buat. Buat pun kalau tak sedap tak syok rasanya nak bagi jiran-jiran. Baik beli je kan. Pulut kuning campur lauk RM4.00.Bolehlah kan berbanding dengan proses dan membuat pulut kuning ni. Tapi satu bila dah makan ni angin datanglah.Tulah pasalnya pulut kuning ni tak boleh nak makan selalu.


6 ulasan:

  1. da header baru la..nice..kiut jak...
    woooo..singgah sitok mesti perut berkeroncong

    BalasPadam
  2. akak pun tak penah buat pulut kuning..makan yg orang bagi jer.

    BalasPadam
  3. papa mifz pun sgt suko mkn pulut kuning...tapi lamo sgt lak raso nyer tak pekena...huhu

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.