MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 14 Februari 2012

Simple je...


Bila suami takde kat umah masak bila betul-betul lapar je. Takpun kalau betul-betul rajin baru masak nasi dan lauk sikit. Tapi malam ni hanya maggie goreng dan telur mata je jadi menu lea . Buat maggie goreng pun senang je.Bawang putih ngan ikan bilis tumbuk sikit.Tumis.Letak maggie yang dah direbus , toskan, masuk dalam kuali.Letak kicap. Goreng sekejap. Dah siap. Simple je.Maggie tu lea siap beli yang bungkus besar tu.Senang.Teringin nak makan dah sedia ada....

6 ulasan:

  1. malam ni pn kita makan megi kari je.. hahaha...

    cuba ikut resepi kt internet..

    tapi mcm x jadi pulak..sedih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. takpe mencuba.sekali gagal bukan untuk selamanya kan...

      Padam
  2. kalau sorang2 malas nak masak beriya2 kan??
    buat simple2 sudah..:)

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. tulah kak....masak yang simple simple je sudah. hehehehe

      Padam

Terima kasih atas komen anda.