MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 8 Februari 2012

Entry menjiwang sikit


Gambar ni diambil pada tahun 2007.Sanggup ambil cuti sebab nak ikut suami ke Lumut.Kebetulan dia ada site kat sana.Tu pun sekejap je.Tu yang dia ajak lea sekali. Bila tengok gambar ni semakin rindu pulak kat pakwe kat sebelah lea tu. Hehehehe. Dia takde rasa sunyi sangat rumah.Kalau dia ada , ada je modal dia nak menyakat bini dia ni. Sampai muncung lea keluarlah.Dah tu pandai pulak memujuk.Hehehehe.Kalau tak jalan jugak memujuk tu, mulalah dia bawak gitar dia....eeeeee.sukanya.Lea suka suami lea  nanyanyi sambil main gitar.Suaranya boleh tahan.

Sapa sangka kan jodoh kami.Dia di Puchong.Lea di Kuching.Punya besarlah Sarawak lea leh tak jumpa dengan seseorang.Anak Perak jugak yang lea jumpa. 
Itulah.Dah dinamakan jodoh.
 Ikan di laut, asam di darat, dalam periuk bertemu juga. 

2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.