MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 4 Februari 2012

Buku kesayanganku


Antara buku kesayanganku.Di bawa ke mana-mana lea pergi.Tapi malu nak keluarkan.Bila orang bagi resepi masakan main ingat je atau catat dekat kertas lain.Dalam kereta atau di rumah baru lea catat balik apa yang ditulis.Macam-macam resepi ada.Dari biskut, kek, masakan kampung, masakan mamak,masakan jawa,masakan kelantan semua ada dalam ni.Ada yang dah dicuba ada yang belum lagi.Tunggu  masa dan ketika.

8 ulasan:

  1. comel je buku nih.....unik. lain dari yg lain.:)

    BalasPadam
  2. Comel buku tu, kenapa nak malu pulak. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. malulah kakchik sebab suami pernah gelak bila nengok buku ni dia ckp mcm buku budak tadika.dahlah tulisan lea tak cantik kat dalam tu

      Padam
  3. ekekek ok ape .. simpan buat kenangan
    kalau buntu2 nak masak boleh belek catatan kita kan ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah.dok pikir2x menu teringat buku ni, dtg balik idea

      Padam

Terima kasih atas komen anda.