MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 9 Februari 2012

Bukan lupa tapi tak ingat


Macammanalah semalam lea boleh terlupa ngan kunci bilik yang lea kembarkan sekali ngan kunci laci. Jadinya hari ni terpaksa menunggu staff yang pegang kunci pendua bilik yang masuk jam 8.30 pagi. 

Lupa
Memang kadangkala kita sering terlupa kan walaupun hari-hari benda tu kita buat.Kadang-kadang bukannya apa, nak cepat, kita jadi kelam kabut dan terus terlupa.Kalau keluar rumah bersama suami mesti selalu lea tanya, beg duit ada, jam ada, telefon ada sebab kalau tak ditanya selalu sangat beg duitnya terlupa. Kalau kita tanya karang dicakapnya kita ni membebel. Pernah berlaku dah sampai Shah Alam baru tersedar beg duitnya lupa.Kalaulah jadi apa2x kan susah.Tu yang membebel jugak tu.

Kadang-kadang bila keluar rumah tu, dalam perjalanan mulah nak mengingat, suis periuk nasi dah tutup ke? Iron dah tutup ke? Air dah tutup ke? Tu yang kalau tak jauh lagi memang patah balik sebab takut, lagi-lagi kalau iron terpasang.Jadinya sekarang masa untuk mengiron baju adalah diwaktu malam bukan diwaktu pagi seperti selalunya.Sebab kalau malam , kalau terlupa leh tengok balik kan.Kan senang tu.

Jadinya untuk hari ni, kena tunggu staf sampai baru boleh bukak pintu. Lupa............ boleh hilang ke penyakit lupa ni.

6 ulasan:

  1. biase la manusia kan..penyakit lupa mesti ada!hihi

    BalasPadam
  2. samalah kita Lea... selalu je mcm tu...

    BalasPadam
  3. teringat ngn cik abg ya la sllu lupak..hihi...mek pn jns pelupak juak...coz kmk tok suka berangan2...tgh berjln pn pnde berangan juak...ya la semua bende mek jd pelupak..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.