MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 1 Januari 2012

Selamat Taun Baru 2012

Alhamdulillah.Kita dah masuk ke tahun 2012.Tercapai ke azam tahun lepas?Lea alhamdulillah....Ada yang tercapai ada yang tak.Mana yang tak tercapai tu bolelah bawak ke tahun ni.Tahun ni jauh benar lea menyambut tahun baru.Ke satu tempat yang tak terpikir pun nak pergi dalam masa terdekat .Yelah sebab plan sebenarnya nak balik kampung.Ingat nak pergi tahun depan...dah nak booking tiket kapal terbang dah jumaat lepas.Ingat nak surprisekan suami.Rupanya lea yang kena surprise.Begitulah...suamiku....Memang tak suka nak merancang percutian.Dia cakap kalau rancang selalu je tak jadi.Jadinya untuk kali ke3 ni pun percutian yang main redah je.....Packing baju  untuk balik kampung, kena punggah balik dekat rumah abang ipar.Tak nak bawa baju banyak-banyak.biar ringan sikit beg.bawak satu beg je da cukup.
Rindu sangat kat mak.................

3 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.