MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 5 January 2012

Nak jugak main air...

Dari Kuala Perlis memang dah hujan selebat-lebatnya.
Jadinya dekat langkawi pun sama jugaklah.
Jadi tak dapatlah nak buat plan A nak ke pulau-pulau berampiran.
Jadinya banyak dalam kereta jelah...Satu hari je habis pusing satu langkawi.
Petangnya bila nampak terang sikit turun jugaklah ke gigi air main air laut.
Berhampiran dengan Teluk Datai....cantik air lautnya..Biru je...
Tak puasnya sebab takleh nak mandi laut....
Suka dengan permandangan dekat sini.
Dengan kapal mewahnya...bot nelayannya dan rumah api ni.

2 comments:

  1. rindu nak pegi langkawi lagi...
    tapi tiket promo AA haitu tak beli pong

    ReplyDelete
  2. berjalan musim hujan, banyak agenda yang terbantut kan?

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.