MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Wednesday, 11 January 2012

Aku sebua lori bewarna mera

Nama aku lori.
Warna aku warna mera.
ari-ari tuan aku bawak aku pusing dekat sawa.
ari-ari tuan aku buat aku mara.
ari-ari aku diisi dengan sayur-sayuran.
Tak pun dengan minyak tana.
Tapi tuan tak reti nak susun minyak tana dekat belakang aku.
Sampai minyak tana itu tumpa.
Malangnya nasib aku.
Tuan aku sangat cuai.Dah merokok buangnya marata-rata.Bukan dalam tong sampa.Tapi dibelakang aku.
Dengan minyak tana banyak dibelakang.Terkena lebian rokok.Aku pun terbakar dan meletup-letup.




aaaaaa.Apa aku merepek ni.
Kalau korang pandai uruf apa yang takde dalam cerita aku yang bukan-bukan di atas.???

4 comments:

  1. hehehe..ada juga ceritanya tu ya lea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. whitecappuchino cerita merapu je ni kak

      Delete
  2. mana hilangnya huruf H lea

    ReplyDelete
    Replies
    1. munna...hahaahaaha.perasan jugak.huruf h dekat keyboard ni kena tekan kuat2xla munna.

      Delete

Terima kasih atas komen anda.