MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 4 Disember 2011

Peminat Mickey Mouse rupanya....


Azmeer (baju kuning) dan Azreeq(baju putih) adalah sepupu lea yang paling rapat.
Kami membesar bersama-sama.
Azmeer mak jaga dari dia dalam pantang lagi.
Sampai mak ayah lea pun dia panggil mak dan ayah.
EEq pulak memang mak jaga dulu time mak dia kerja.
Jadinya kami semua dah macam adik beradik.
Tak  kisah dah nak bertepuk bertampar dan dok kutuk depan2x.
Takde nak ambik hati semua ...

Berbalik pada gambar.
Time ni mereka berdua tengah bentang toto nak tido.
Lea terperasan objek dekat baju keduanya......
Cute kan....

6 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.