MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Wednesday, 14 December 2011

Mengisi masa lapang bila penat menunggu...

Kami sampai di Jengka 23 awal.
Jam 9.30 dah sampai.
Yelah baik bergerak awal kan takut kelam kabut nanti.
Jadinya  dok layan game .
Macam-macam bunyi yang keluar.
Ipad pinjam tu...sepupu punya.Nak beli ke tak ye ipad ni.
Pikir-pikirkan dulu.
Keperluan ke kehendak.
Kusyuknya .....Bolehlah dok ngabis masa sampai 1230 tgh sebelum pengantin berarak.
Yang kaum wanitanya pulak dok berbual dengan tuan rumah.
Cik Iti ngan mummy.
Mereka adalah jiran kepada pengantin lelaki.
Mereka baik sangat-sangat.
Mereka hidangkan nasi himpit, kuah kacang, tapai pulut yang sangat-sangat sedap dan macam-macamlah.
Balik pulak dibekalkan dengan buah rambutan. 


6 comments:

  1. samsung tab pun ok.murah skit dr ipad.hihi,jat suka,leh dwnload bnyk2 game.

    ReplyDelete
  2. awalnya sampai ! tak apa. masa yang banyak boleh diguna untuk mengerat silatulrahim.

    ReplyDelete
  3. bila ada ipad tu, tak la bosan bila menunggu ye tak? oh ya, maksud perkataan dalam pantun tadi ada kat ruangan komen ya.

    ReplyDelete
  4. @zati embongtulah..ingat nak beli jugaklah sebijik

    ReplyDelete
  5. @al-lavendariaah.tun.haji.leh kenal2x org dekat situ

    ReplyDelete
  6. @whitecappuccinotulah pasal kak.nak beli gaklah ipad tu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.