MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 14 November 2011

Nak masak pe ye ....



Sebenarnya dah lama lea tak memasak mcm dulu2x tu.
Sekarang masak yang simple2x je.
Sebab suami bukannya makan nasi pun.
Jadinya lebih senang buat sup2x je.
Tapi petang ni teringin benar nak makan
ikan masin masak lemak campur nenas
sup ayam letak pelbagai jenis sayur
ikan cencaru bakar cecah sambal kicap cili
teringin gak nak makan daging masak black pepper
lama dah tak makan kentang masak sambal.
Habis...nak masak apa ni ye.....
Pikir-pikirlah dulu.
Sebab semua bahan dah ada dalam peti sejuk.
Tapi nak kena pikir jugak menu untuk suami, selain dari nasi.....

2 ulasan:

  1. sy kt umah time cuti pun duk mikir nk masak ape bile tengahari... sgt complicated nk buat kputusan kan..hohoh

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.