MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 15 November 2011

Hari-hari mcm ni...

Assalammualaikum semua.


Keluar gelap balik pun gelap.
Hampir setiap hari mcm ni.
Balik kerjanya awal.4.30 dah keluar.
Tapi aktiviti selepas tu...
Nak cari baranglah, nak beli baranglah.
Lastnya sampai rumah jam 7.30 malam.
Aduiyai....badan pun dah penat sangat dah rasanya.
5 hari seminggu...mcm tulah keadaannya.
Kalau sampai rumah awal macam semalam bolehlah memasak..
Kalau tak macam tadilah makan dekat KFC.Tak pun makan dekat kedai Tomyam.
Lea sebenarnya dah jemu nak makan dekat kedai tomyam sebab dah tak tau nak makan apa.
Menunya sama je....
Akhirnya order tomyam, telur dadar dan sambal belacan.
Itulah kombinasi terbaik lea di kedai tomyam.
gambar sekdar hiasan.tiada kaitan dengan gambar

8 ulasan:

  1. Kalau order tomyam kat kedai depan rumah, sama la kombinasi menunya.

    BalasPadam
  2. sebenarnya kita memasak itu lagi sedap dari beli kat luar..

    BalasPadam
  3. pakat dgn jiran sebelah, arini aku masak ..esok awak masak, lusa awak masak, pastu awak masak...bayar je bulan2. he3

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.