MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 14 November 2011

Apa di renungkan tu....


Macam-macam kan. difikir.
Perkara yang tengah berlaku,perkara yang sudah berlaku dan perkara yang akan berlaku.
Bila memikirkan perkara yang mendatang lagilah macam macam yang bermain difikiran.
Entahlah.....
Bila berdepan dengan berita kematian......
Terpikir pulak.....
Dia sudah tiba masanya...
Aku?
Bila?
Cukupkah amalanku....
Jadi takut dibuatnya.
Bila dah berfikir tu jadilah bermenung sendiri.

Tapi gambar di atas tu...mataku tak berkelip bila melihat korban di opisku pada Selasa lepas.
Pertama kali melihat.....
OOOOO...macam tu.......

13 comments:

  1. o alahai tengok qurban ye..acik pun tak berani nak mengadap..tapi daging qurban acik suka makan..

    ReplyDelete
  2. @Acik Ernatulah.lea pun pertama kali melihat korban

    ReplyDelete
  3. bila pikirkan pasal mati...munna cuma ingatkan anak2 je....

    ReplyDelete
  4. aku ingat mendelah tadi muahahhaaa

    ReplyDelete
  5. slalu nengok org korban kecik2 dulu

    ReplyDelete
  6. laaa..

    tgk korban..


    ingatkan cm nk nangis td.. ekekeke...

    ReplyDelete
  7. berani ye tengok..
    ada orang tak boleh tengok..pengsan!!
    hhhe

    ReplyDelete
  8. apa disusah gilak hati nya mona..nangga orang molah korban duhal.

    ReplyDelete
  9. @munnatulah munna...takut bila memikirkan

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.