MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 24 October 2011

Semangatnya lain macam.......

Sudah 5 tahun lebih lea dok di Puchong ni.
Hati memang nak sannagt pergi Tugu Negara ni.
Dan petang semalam suami bawak lea ke sini.
Senyum sampai ke telinga tu.
Bila tengok  Tugu Negara ni semangat patriotiknya lain macam je rasa.
Lebih bersemangat.
Tk berkelip mata bila nengok Tugu Negara ni.
Terima kasih abang...bawak ayang g sini.





8 comments:

  1. seronot kan dpt pegi tmpt yg kite admire..saya seumo idup baru sekali jejak kat tugu tuh ekekeke

    ReplyDelete
  2. xpenah sampai lagi situ..sob sob

    ReplyDelete
  3. @Tini@Jadetulah.lea pun first time g semalam

    ReplyDelete
  4. tak pernah sampai kat situ lagi Lea

    ReplyDelete
  5. kali terakhir ke tempat ni ialah 10 tahun dulu..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.