MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 26 September 2011

Bila kami berjumpa....

Petang semalam lea dan suami pergi beraya ke rumah Kak Shar.
Lama betul tak jumpa dia.
Last jumpa pun rasanya raya lepas kot.
Dulu sama opis, lepas tu dia pindah, dan lea pun pindah jabatan jugak.
Dia masih di Putrajaya dan lea pulak ke Shah Alam.
Berjauhanlah kami.
Cuma Facebook lah tempat kami berbual.Kadang-kadang tu ada jugak telefon.
Dengan kak shar lea boleh bercerita apa je.
Kadang2 luahan rasa.Macam-macamlah.Boleh ketawa dan menangis bersama.Itulah kualiti dalam persahabatan yang dicari.
Dekat nak 1/2 jam dekat rumah kak shar mak buyung@maya pun sampai jugak dengan abang megatnya dan mak mertua serta adik ipar.Macam-macam jugak cerita keluar.
Kalau tak ke Bandar Tun Razak selepas tu memang lama lagi dekat rumah kak shar kot.
Thanks kak shar.
Mihun sedap.
Apam dot-dot pun sedap.
Rendang sedap...
Dan paling sedap rojak buah......
Terbaiklah kak shar.
lea diapit oleh kak shar (kiri) yg sentiasa maintain dan maya yang tengah menunggu masa untuk melahirkan anak sulungny....

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.