MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 11 August 2011

Pagi-pagi dah jem

Semalam lea ngan suami keluar awal sebab
suami ada appointmen dekat Hospital Putrajaya.
Selalunya keluar jam 6.40 pagi.
Tapi semalam keluar jam 6.15 pagi.
Yelah dia kena hantar lea ke Shah Alam dulu sebelum kembali ke Putrajaya.
Tapi keluar je tol Putrajaya, masuk ke highway...jem.....
Kereta tak bergerak langsung.Bergerak pun sekejap-sekejap je.
Dengar dekat HOTFM ada kemalangan di Saujana Putra.
Jalan di tutup dari Saujana Putra ke Putra Height.

Yang kemalangan tu lori yang bawa baja.
Memang teruklah lori tu.
Dikhabarkan, pemandu lori tu meninggal.
Terpikir lea, pemandu tu keluar awal pagi untuk mencari rezeki.
Kalau dah jadi begini, macam manalah keluarga dia kan bila dapat tau berita ni.
Tulahkan
Jodoh, pertemuan , ajal dan maut ditanganNya.
Bila-bila dan di mana saja.


kesesakan yang berlaku

lori yang terbalik

melanggar arus lalulintas.

7 comments:

  1. bse la tu...kalo ade kemalangan, mmg berjela jem nye..huhuh

    ReplyDelete
  2. pagi semalam pun ada gak kan? maut dengarnya

    ReplyDelete
  3. kasihan pada keluarga mereka yang kehilangan kan..

    ReplyDelete
  4. macam tu lah bila kenderaan makin banyak..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.