MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 8 August 2011

Jalan Pasar

Sabtu lepas lea dengan suami merayau dekat Jalan Pasar.
Suami suka sangat pergi sini.
Lea tak berapa minat pergi sini sebab sesak sangat.
Bila tanya suami kenapa suka pergi sini/
Dia jawab bagi sesiapa yang suka barang elektrik, barang elektronik memang akan suka pergi sini.
Tapi memang betul.
Banyak benda-benda elektrik dan elektronik ada disini.
Nak tengok benda pelik-pelik pun ada.Align Center
Bagi yang suka makeupkan kereta semuanya ada disini.
Harga pun berpatutan rasanya.








6 comments:

  1. Kat Pudu tu ya Lea? Dah lama kakcik tak ke sana. Dulu masa suami suka bela ikan, selalulah ke situ. :)

    ReplyDelete
  2. org lelaki mmg minat lah tempat2 mcm tu ..lagi2 yg berkaitan dgn kereta2 ni

    ReplyDelete
  3. @kakcikaah kak chik.lea memang selalu g sana mengikut suami.kadang2x smapai lenguh kaki..

    ReplyDelete
  4. Salam. Hee apa benda2 pelik tu mak ;p

    ReplyDelete
  5. tak pernah ke sana sebab jauh dari rumah..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.