MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 31 Julai 2011

Lelaki.......kadang-kadang sukar untuk difahami


Balik dari Carrefour semalam, terjumpalah seorang aci dok jual bunga tepi jalan.
Lea memang suka beli bunga yang tepi jalan ni.
Bunga yang selalu org India buat sembahyang tu.
Tapi lea beli yang masih bertangkai lagilah.
Bunga ni tahan tau.
Seminggu lebih pun masih segar lagi.
Lagipun murah.RM1.20 je setangkai yang mengandungi lebih kurang 10 kuntum bunga.
Kadang-kadang lebih.

Tapi semalam lea tak ada selera nak membeli.
Yelah dok mikir nak bawak dapur dan barang2x dapur naik kerumah lagi.
Yelah kita dok rumah bertingkat2 ni susah nak bawak barang.
Tapi yang terkejutnya lea semalam, suami yang berhenti dan dia yang membeli bunga.
Hehehehe.
Sudah....kenapa dia ni.
Tak pernah-pernah dia buat begitu.
Sampai ke kereta, mak ai...banyaknya dia beli.
9 tangkai semuanya.
Kalau lea beli selalu 4-5 tangkai je.
Dah tu dia beli macam-macam warna lak tu.
Nasib baik dekat rumah ada 2-3 vase yang kosong.
Bolehlah dibuat tempat untuk letak bunga-bunga ni semua.

tulah kadang-kadang suami sendiri pun susah nak paham.
kalau kita beli ada je diomelnya.
ni...dia pulak yang pergi beli.
lea tak terkata apa dah.....

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.