MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 18 Julai 2011

HARI INI HARI ISNIN

Masuk opis je pagi tadi banyak betul baucer nak dibuat perakuan.
Mengantuk dibuatnya.
Tapi alhamdulillah jam 11 dah settle semuanya.
Tapi menguap tak habis-habis jugak.Nak buat mcm mana.
Memang suka tido.
Kalau ada bantal dibawah meja , mau tido kat bawah meja ni .
Lea tak reti nak tido kepala dimeja.Rasa tak selesa benar.
Ada tilam,bantal, bantal peluk yang tak hidup ngan yang hidup memang syok......

4 ulasan:

  1. setuju...
    ada bantal tilam besh..
    tido kat meja cheqna pun tak pandai..

    BalasPadam
  2. esok selasa. apa agaknya cerita esok ye? :)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.