MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Saturday, 23 July 2011

CUTI DI HARI SABTU

Assalammualaikum semua.
Apa kabar hari ni?
Tentu seronokkan hari ni sebab cuti.....
Boleh bersama keluarga
Boleh jalan-jalan
Boleh shopping-shopping.

Lea pulak, alhamdulillah lepas subuh tadi dah siap sidai kain baju.
Ni online kejap.
Lepas tu memanjakan mata sekejap.
Suami?
Suami takde hari ni.
Selepas 4 hari di Johor semalam balik, hari ni dia ada perjumpaan persatuan.
Biarlah...dah minat dia.
Lagipun lea tau dia pergi mana.
Kawan-kawan pun semua yang veteran2x.Dia ngan wan je berumur 30 tahun.
Yang lain semua 40 ke atas.

Kalau dia awal balik bolehlah jalan-jalan petang nanti.
Dia nak bawak pergi beli stationary untuk opis dia.
I like......
lea suka tau pergi kedai alat-alat tulis ni.
Mesti ada je benda yang dibeli nanti.
Tak caya?
Tunggu.......

4 comments:

  1. haha..memanjakan mata..ermm..ayat yg bagus untuk mencover :D

    ReplyDelete
  2. duk rumh kebosanan.. makanya jalan2 di alam maya ni..

    ReplyDelete
  3. @syrupmasinhehehehe.kena cover sikit ayat tu...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.