MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 11 July 2011

BOLEH TAK SEDAR.....

Tengah sedap dibuai mimpi suami call.
Blok 19 ada kebakaran.
Hah....jenguk ikut tingkap....aduh....
Aku ni memang tido mati.
Kalau rumah sendiri terbakar sedar ke tak aku.
Tengok punya ramai orang berkumpul dekat bawah rumah lea.
Kereta BOMBA ada dua buah.
Boleh tak sedar tu....
Tak boleh jadi kalau mcm ni.





8 comments:

  1. terbakar kat ne ni???kalau umah sendiri tertido lag bahya..yela sesak nafas...lagi...kecian kat mangsa...

    ReplyDelete
  2. tido mati ek....ko mimpi je tu, bukan betul-betul...hehe

    ReplyDelete
  3. Kmk dolok pernah kenak juak time fire drill.. Org lain dah sedar.. KMk seh tdo gik time ya.. Nasib bukan kejadian benar.. Mun nak dah angus kmk time ya.. haha..

    ReplyDelete
  4. kalau rumah rapat2 macam ni...takut juga klu ada kebakaran ..

    ReplyDelete
  5. @faisal aparditulah.kalau rumah sendiri tak taulah macam mana

    ReplyDelete
  6. @faisal aparditulah.kalau rumah sendiri tak taulah macam mana

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.