MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 31 Julai 2011

Ada seorang insan......part 1

Ada seorang insan,
Sangat tinggi pangkatnya...
Tapi gayanya....
Siapa sangka dia dia pegawai besar
Berjalan dengan selipar jepun je....
Dengan baju pagoda
Pakai kereta biasa je
Org pandang sebelah mata

Ada seorang insan,
Sangat sibuk dengan tugasnya
Kehulu kehilir dengan meetingnya
Kesana sini jumpa dengan kliennya
Makan dan minum mana sempat je
Balik kerumah jam berdenting jam dua
Alhamdulillah...
Solatnya sentiasa terjaga

Ada seorang insan
Sini sana cakap dosa dan pahala
Macam dia sorang tahu agama
Serba serbi dia cakap dia jaga
Dari pakaian sampai tutur kata
Tapi caranya..menunjuk sangat....
Tak perlu bagi tahu
Orang tengok, orang tau....
Dah gitu gayanya....
jatuh ke riak dah tu.....

Ada seorang insan
Hartanya banyak
Duitnya pun banyak
Tapi lagaknya....
Macam biasa saja.
Rajin bersedekah
Rezekinya memang sentiasa murah


korang ada kenal ke insan2 seperti diatas

nanti sambung.....






4 ulasan:

  1. hebat sungguh manusia yang sdri sebutkan itu..memang saya takde ciri-ciri ke arah itu huhuhhh

    BalasPadam
  2. @sahromnasrudin sekadar coretan dan pemerhatian pada orang sekeliling.macam-macam jenis org yang ada...

    BalasPadam
  3. macam belum pernah jumpa lagik mona. susah nak nemu orang gia. selamat berpuasa mona..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.