MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 6 Jun 2011

RIUH RENDAH NYA SUASANA


Sebelum hari pernikahan , makcik-makcik dah datang tolong
mengisi telur dalam bunga pahar.
Bukann main riuh je kami malam tu.
Kecoh benar bunyinya.
Dah ada tukang buat lawak dua orang.
Kerja banyak pun jadi sikit sebab seronok je rasa time buat kerja.
Sesekali berkumpul memang rasa meriah sangat.
Bunga pahar ni lea beli dekat KL.
Ingat nak beli sekali bekas untuk meletak bunga pahar ni, tapi mak tak nak.
Dia nak cucuk jugak bunga pahar ni dengan batang pisang.
Yelah...ikut orang dulu-dulu.



Cantikkan bunga pahar ni.
Pilihan suami saya.
Hahahaha.
Kalau harapkan lea yang simple je dah nampak cantik.

6 ulasan:

  1. Tahun depan tukang lawak 2 org tu boleh cuba nasib masuk Raja Lawak pulak hehehe

    BalasPadam
  2. mmg seronok time kenduri ni...sambil berkumpul saudara mara ...

    BalasPadam
  3. @munna tulah munna.time nilah nak berkumpul sedara mara

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.