MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 27 June 2011

ANTARA MENU SEJAK SEBULAN LEPAS

Sekarang suami lea tengah berdiet.
Betul-betul diet yang sihat.
Makanannya mesti yang dikukus, direbus atau dibakar.
Ni menu hari ni.

Salad dan ayam panggang.

Salad yang terdiri daripada
Daun salad
Tomato
Capsicum
Lobak Merah

Ayam bakar yang suami bakar
Sedap.Rasa ayam tandoori.

12 comments:

  1. banyak tu ayam bako.. bak sini seketul dua

    ReplyDelete
  2. Menu yang sihat dan menyelerakan.
    Lagi satu perlu ingat, makan bila lapar dan berhenti sebelum kenyang..

    ReplyDelete
  3. menu yg sihat....bagus utk kesihatan...

    ReplyDelete
  4. makanya kitak pun berdiet secara sik langsung nak. bagus macam tok mona..hihihi...

    ReplyDelete
  5. @Suhaime betul....berenti sebelum kenyang

    ReplyDelete
  6. Aok.. Bnyk juak ayam panggang ya.. Pos ngn kmk juak.. haha..

    ReplyDelete
  7. @munnayelah munna .memang sihat menu2x ni.bdn lea pun rasa ringan je sekarang

    ReplyDelete
  8. @mummysyafie benar kak nor.kamek pun kenak berdiet juak tok

    ReplyDelete
  9. bagusnya ur hubby diet...kalau kami ni asyik la mkn yg bergoreng...huhu...

    ReplyDelete
  10. @wahida tulah.tapi kadang2x dah tak reti nak masak kak

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.