MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 18 Mei 2011

LEGA RASANYA....

Hari ni barulah rasa lega sangat-sangat.
Selepas 4 hari membuka sebutharga sampai mata dan pinggang sakit.
Tak larat betul dah rasanya.
Blik pun lewat.
Tapi dah tanggungjawab kena laksanakanlah.ahlah.

Belum selesai ngan sebutharga, baucer2x diatas meja nak minta diperakukan pula sedang menunggu di atas meja.
Adui........
Semua nak kena cepat dibuat.
Kalau lambat ada pulak yang bising.
Entahlah.....
Dah macam robot tangan sepuluh lah pulak rasanya ni.
Kadang-kadang tu nak menjerit je rasa.
Tapi tak terkeluar pulak jeritan tu.

4 ulasan:

  1. Ktk perlu cuti2 malaysia juak k ilangkan stress..

    BalasPadam
  2. mmg stress rasanya bila kerja nak kejar date line...semuanya nak cepat je...

    BalasPadam
  3. @munna tulah munna.rasa nak patah dah pinggang ni

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.