MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Sunday, 10 April 2011

STOK BUAH DURIAN

Bila dah reti bukak buah durian sendiri,
bila suami takde kat umah,
masa diisi dengan membuka buah-buah durian yang ada.
Letak dalam tupperware siap-siap.
Letak dalam peti sejuk.
Nikmat betul makan semalam.
Dikira-kira adalah dalam 2 bijik lea makan.
Manis,rasa pahit-pahit sikit, rasa lemak sikit.
Memang secukup rasa.



12 comments:

  1. teringgat masa duk di langkawi dulu suka makan durian siam yg sedap tu

    ReplyDelete
  2. aduyai .. tak tahan saya menengoknya.

    memang durian yang letak dalam peti sejuk, rasanya macam makan aiskerim.

    ReplyDelete
  3. @al-lavendarisedapnya tuan haji.nikmat tak terkata

    ReplyDelete
  4. hehehe.siap ada stock buah durian ktk yunk? tok nang penggemar durian tegar la tok..hehehe

    ReplyDelete
  5. baru ptg semalam beli 3 biji, rm10 hinggit satu kilo ko.. huhuhu, masih mhl lg skrg.. dkp 40 hinggit kena.. tapi takpe, best sgt isi die.. fresh.. =)
    nnti bile dh musim, jenuh plak nk makan.. ;p

    ReplyDelete
  6. @Redbloodsnow mesti zie.nang kenak ada dekat rumah.teringin nak makan , keluarkan jak dari peti ais

    ReplyDelete
  7. @♥Leily|Ummi Alya Husna♥ tulah. kalau dah memang musimnya sampai sebakul suami beli buat stok tempoyak pulak

    ReplyDelete
  8. @Zura tulah.memang nak wat stok tempoyak

    ReplyDelete
  9. kalo makan durian muka akak gatal..kalo teringin makan la jugak skit2 tapi tak la obsess dgn buah ni..

    ReplyDelete
  10. @whitecappuccino saya memang suka makan durian kak.tempoyak pun sama.sentiasa ada stok kat rumah

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.