MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 12 April 2011

SELAMAT PETANG SEMUA

Time ni lea baru sampai kat umah.
Nak update kat opis rasa malas.
Entahlah.
Nak kena buka laptop.
Nak guna pc opis memang tak boleh sebab dah guna untuk sistem.
Tak naklah ambik risiko.
Dok tukar2x ip kang tak boleh bukak pulak dah.

Hari ni lea sangat-sangat penat.
Badan penat , otak pun penat.
Ni tak tau nak makan apa.
Dalam hati dna pikiran macam macam nak di makan.
Larat ke masak ni???
Entahlah.
Tengoklah jap lagi.
Perut ni lapar jugak ni.
Kuar jelah jap lagi cari makan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.