MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 12 April 2011

LAMANYA TAK MAKAN BENDA NI

Rasanya dah lama sangat lea tak makan aiskrim ni.
Suami tak makan benda-benda sejuk ni.
Dekat rumah pun takda air sejuk.
Air sejuk yang mak buat time dia datang pun ada lagi ni.
Tadi singgah dekat supermarket , teringin pulak nengok aiskrim ni.

Semestinya pilihan lea perisa vanilla.
Perisa lain lea tak makan sangat.
Cepat muak .Perisa vanilla je yang sedap pada tekak lea ni.
Beli yang bekas paling kecik je.
Yang kecik ni pun rasanya 2-3bulan ada lagi dalam peti sejuk.
Taulah kan...kalau teringin.
Makan sikit sudah.Janji merasa.
Hehehehe.


4 ulasan:

  1. kalo kat rumah akak, tak sampai malam dah habis, anak2 memang hantu aiskrim..tapi fav dorang ialah cokelat la.

    BalasPadam
  2. kmk alu mukak petais encarik sekerem.ktk eh kak lea.tengok kmk! haha

    BalasPadam
  3. @whitecappuccino lea memang suka makan perisa vanilla kak. dah makan sorang.makan sikit-sikit

    BalasPadam
  4. @f.i.e.z.a hehehehe,tengok indah eh.lamak dah kamek sik dengar perkataan tengok ya eh

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.