MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 21 April 2011

KENANGAN 5 TAHUN DULU


Bila melihat gambar diatas ,banyak perbezaanya dengan keadan sekarang dengan 5 tahun lepas.


Dulu lea kecik jugaklah.Sekarang aduh.....tak taulah nak cakap

Suami pun sama.Kecik je dulu kan. Sekarang, sama naik dengan lea.

Ayah, dulu sihat je dia.Jarang sakit.Tapi sekarang, kesian dah melihatnya.Tak larat dah.

Mak pun sama. Usia semakin meningkat kan.

Yan , masa ni berusia 19 tahun dan masih menuntut di Politeknik Kuching. Sekarang dah berusia 24 tahun dan akan kahwin tak lama lagi.

Mas time ni berusia 16 tahun dan masih menuntut di Tingkatan 4.Sekarang tengah study lagi.Makin manis.....

Amir...Time ni berusia 11 tahun.Kecik je kan.Yelah...Darjah 5.Sekarang dah berusia 16 tahun.Tinggi dah dia sekarang.Semakin handsome.Suara pun garau sangat dah sekarang.





10 ulasan:

  1. Bila tengok gambar2 lama ni membawa berbagai kenangan.

    Tapi selalunya nampak badan semakin 'sihat' huhuhu

    BalasPadam
  2. Sik berasa tempoh 5 tahun ya berlalu.. Nang beza la gambar dolok ngn nektok...

    BalasPadam
  3. kalau tgk gambar2 lama mesti gelak dan tersengih teringatkan kenangan silam...mesti byk perubahan dah berlaku kan lea...

    BalasPadam
  4. dulu lain sekarang lain....tapi ada diantaranya yang masih sama.

    BalasPadam
  5. bila tengok gambar2 lama selalu jer terfikir..bestnyer kalau sekarang size cam dulu :)

    BalasPadam
  6. @munnatulah munna. tersengih sorang bila nengok gambar2x ni

    BalasPadam
  7. @ahmad humairi dulu lain, sekarang lain.mcm lagu sm salim pulak dah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.