MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 26 April 2011

JOM KITA P SERIKIN

Seawal jam 8 pagi kami sekeluarga bertolak ke SERIKIN untuk shopping.
Tak beli apa pun.
Beli telekung, kain pelikat suami dan kain pasang.
Sampai lebih kurang jam 9 pagi.
Dah ramai jugak yang dah datang.
Dengan parkingnya yang becak selepas hujan.
Selesai membeli barang lebih kurang jam 10.00 pagi dan terus balik ke Kampung di Lundu.


Kain pasang dah banyak dah jual kat sini.
Harga buka RM49 sepasang.
Harga jual RM30 SEPASANG.
Belilah jugak dalam 3-4 pasang

Adik bungsu yang dok posing manjang


Tirai dari cengkerang ni dekat sini dalam 20+.
Tapi kalau dekat kampung, sepupu mak cuma jual RM7 je.

Time nak balik.Kena check dengan kastam jugak.
Siap tanya beli kain batik berapa pasang.
Kereta yang beratur panjang nak ke serikin.

10 ulasan:

  1. wahhhhh...... syok...memborong.. serikin.. saya belom sampai lagikk... hihi tatap gamabr je la gamaknyee.. ;)

    BalasPadam
  2. Lamak dah sik g serikin... Dah mahal juak barang sia nektok...

    BalasPadam
  3. @kikiyah..org kuching lom sampei serikin. sikpa.kelak2x leh pergi.jalan dah bagus bah

    BalasPadam
  4. kiranya Serikin ni macam Rantau Panjang ke Lea

    BalasPadam
  5. @munna aah munna.bezanya sini indon sana siam

    BalasPadam
  6. yarabi..banyak keta parking rah tepi lok.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.