MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 10 April 2011

DAPUR LAMA DAH TAK BERASAP

Hari ni suami g JOHOR lagi.
Tak taulah balik bila.
Minggu lepas dia pergi Johor hari Isnin baliknya Khamis.
Ingat nak masak hari Jumaat, tapi suami ada hal pulak.
Lastnya makan kat luar.
Hari Sabtu pulak dia kerja dari pagi sampai ke malam.
Tapi rajin sikit lea stim ikan kembung dengan segala sayur lea masukkan.
Tapi stim ikan jelah.
Hari ni pulak, lepas je sembahyang subuh, tido semula...ambik jam 9 baru sedar.
Dengan baring-baring lagi.
Yang lucunya suami kat ruang tamu time ni lea leh sms
dia suh dia kuar minum je ngan kawan2x dia.
Dia pulak membalas tu.
Lastnya ayang cepat mandi, kita g IOI MALL PUCHONG, abang nak bayar bil tipon.
Harus laju lea mandi dan bersiap.Jam 1015 bergerak ke IOI.
Hahahahaha.Orang baru nak bukak kedai.
Singgahlah dekat FOOD COURT.
Minum pagi dan makan tengah hari sekali dekat situ.
Suami pergi Johor jam 3.30 tadi.
Untuk makan malam, tak taulah nak makan apa setakat ni.
Nak keluar?.....Malas nak start keta.

4 ulasan:

  1. Tu la lea, selalu jer kalo suami tak der malas nak masak, tapi malas jugak nak start keta tu..rela layan meggi

    BalasPadam
  2. hheheh samalah kita kak...lamak hubby mek sik balit...nang lgsg mek xda masak..hehehhe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.